ما را دنبال کنید

شاد بودن

شاد بودن
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

شاد بودن
برخلاف تصور عموم، شاد بودن خیلی ربطی به شرایط نداره. آدم ها می تونن تو موفق ترین موقعیت شغلی یا با داشتن کلی پول افسرده باشن. شادی یه چیز خیلی درونیه. آدم باید شاد بودن رو تمرین کنه. در این مطلب چندتا از  را حل عملی برای شادتر بودن رو بهتون می گیم:

۱- با خانواده ات بیشتر مرتبط باش: خانواده هرچقدر هم که طرز فکرشون با آدم فرق بکنه، به آدم احساس امنیت و شادی می دن. خانواده بهت این حس رو می ده که تنها نیستی که دوست داشته می شی.

۲- بیشتر از خونه بزن بیرون بیرون رفتن، به خصوص زمانی که احساس یاس یا افسردگی می کنی خیلی کمک کننده است. همینکه بری بیرون و ببینی زندگی جریان داره. آدما دارن رفت و آمد می کنن ، خرید می کنن، همه اینا حالت رو بهتر می کنه. سعی کن هر روز حداقل نیم ساعت بری بیرون و یه چرخی بزنی.

۳- مرتب ورزش کن: ورزش مرتب شادترت می کنه، اعتماد به نفس بهت می ده. هم ذهنت و هم جسمت رو قوی تر می کنه.

۴- ریلکس کن: برای خودت یه چای بریز، تلویزیون یا موبایل رو کنار بذار، بشین روی مبل و کنار پنجره. به صداها گوش بده، تو لحظه حضور داشته باش و برای چند دقیقه از همه دنیا و اتفاقاتش دور شو

۵- لبخند بزن: جالبه اگه بدونی لازم نیست شاد باشی تا لبخند بزنی. هنین که لبخند بزنی، احساس شادی بیشتری می کنی.لبخند رو اپیدمی کن

۶- قدرشناس باش: آدم های غرغرو رو دیدین همیشه غمگین و مضطربن؟ روی چیزایی که داری تمرکز کن، نه نداشته هات. و قدرشناسشون باش.

۷- بیشتر  سفر برو ، سفر لازم نیست طولانی  یا  گرون باشه.

هنر شادب بودن

مرکز مشاوره بهارزندگی

ارسال شده در اختصاصی بهار, روانشناسی, مجموعه مطالب توسط مدیر سایت بهار زندگی | Tags: